Vilkår & betingelser

Generel information

    Salg fra www.nageshop.dk sker af N’AGE ApS, Østerfælled Torv 14B 1. TV, 2100 København Ø, CVR 26887054, e-mail: info@nage.dk. Hvis du oplever problemer med din bestilling på www.nageshop.dk eller ved øvrig brug af hjemmesiden, kontakt venligst vores kundeservice på e-mail: kontakt@nageshop.dk

    Hvis der er dele af nedenstående betingelser, som du ikke forstår, anbefaler vi, at du kontakter kundeservice, inden du begynder at bruge www.nageshop.dk.

    Vigtig meddelelse

      LÆS VENLIGST FØLGENDE HANDELSBETINGELSER GRUNDIGT, INDEN DU BESTILLER VARER FRA WWW.NAGESHOP.DK.

      Disse handelsbetingelser ("Betingelserne") finder anvendelse, når du køber varer på www.nage.dk. Handelsbetingelserne kan blive opdateret fra tid til anden (for eksempel for at afspejle ændringer i teknologien, vores forretningsmodel, vores systemkapacitet eller i relevante love og regler), og derfor beder vi dig godkende Betingelserne, hver gang du handler hos os. Enhver reference til "dig" eller "din" betyder dig som bruger af www.nageshop.dk, enhver reference til "vi", "os" eller "vores" betyder N’AGE ApS.

      Hvis du ikke accepterer Betingelserne ved aktiv afkrydsning i forbindelse med hvert køb, kan du ikke bestille eller købe varer på www.nageshop.dk.

      Du har ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 14 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angiven tredjemand, dog ikke transportøren, får varerne i fysisk besiddelse. Du afholder dog selv omkostninger forbundet med returnering af varer til N'AGE. Læs mere under "Fortrydelsesret".

      Købelovens regler for mangler finder anvendelse på dit køb, hvilket betyder, at du har visse lovbestemte garantier for varens kontraktmæssighed. Læs mere under "Defekte varer og fejlleverancer".

      N'AGE Webshop tager forbehold for tastefejl, prisfejl, udsolgte/udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

      Bestilling

      Onlinebutikken er åben 24 timer i døgnet, men kan dog være lukket som følge af vedligeholdelse. En bestilling, som er afgivet på en offentlig fri- eller helligdag, vil blive behandlet den følgende hverdag.

      Du skal være mindst 18 år gammel for at købe varer på www.nageshop.dk samt besidde et gyldigt kreditkort, der er accepteret af os. Er du under 18 år gammel, skal du have et juridisk grundlag for at indgå en aftale med os.

      Vi leverer kun i Danmark og ikke til udlandet.

      Ved at afgive en bestilling på www.nageshop.dk, fremsætter du et tilbud om at købe varen, du har valgt, på de vilkår, der fremgår af Betingelserne. Vi kan frit vælge at acceptere eller afslå dit tilbud om køb af varen, eksempelvis hvis din bestilling indeholder tilbud om køb af flere eksemplarer af den samme vare. Indeholder din bestilling køb af flere forskellige varer, forbeholder vi os ret til at acceptere ordren delvist og afslå tilbud om køb af øvrige varer under samme bestilling. Vi refunderer naturligvis eventuelt modtagne betalinger uden gebyrer eller andre omkostninger for dig.

      Blandt andet forbeholder vi os ret til at afslå ethvert tilbud om køb i en af de følgende situationer uden at være ansvarlige for erstatning eller andre omkostninger:

      • Dine betalingsoplysninger er ikke korrekte eller kan ikke verificeres
      • Din bestilling er afgivet med det formål at begå bedrageri mv. eller i forbindelse med en strafbar handling eller anden ulovlig aktivitet
      • Der opstår en utilsigtet fejl på www.nageshop.dk, eksempelvis en betalingsfejl, en prisoplysningsfejl eller lignende
      • Vi har grund til at tro, at du er under 18 år gammel

      Vi kan kun acceptere tilbud fremsat på www.nageshop.dk. Vi behandler ikke tilbud fremsat på anden måde for eksempel i e-mails, breve eller fax.

      Det er dit ansvar at indtaste korrekte kontaktoplysninger i forbindelse med bestillingen. Grundet reglerne om beskyttelse af persondata har vi ikke adgang til de indtastede oplysninger, efter at bestillingen er lagt, og vi kan derfor ikke gøres ansvarlige ved fejl i indtastningen.

      På hvilket tidspunkt i bestillingsprocessen er du bundet af din ordre?

      Inden afgivelse af bestillingen har du mulighed for at ændre de oplysninger, som du har indtastet, herunder leverings- og betalingsoplysninger. Du har også mulighed for at ændre varerne eller fjerne varer fra din indkøbskurv.

      I det øjeblik du klikker på ”Godkend og betal”, aktualiserer du betaling, og kvitteringen vises på din skærm, og du er bundet af dit fremsatte tilbud. Læs venligst mere under "Fortrydelsesret".

      Kvitteringen, som du modtager under overskriften ”Tak for din bestilling”, er en automatisk bekræftelse på, at vi har modtaget dit tilbud. Vær opmærksom på, at bekræftelsen ikke betyder, at vi har accepteret dit tilbud, og vi forbeholder os derfor retten til at afslå dit tilbud, selvom du har modtaget den automatiske bekræftelse, jf. ovenfor.

      Kontakt venligst vores kundeservice, hvis du begik en fejl, da du foretog bestillingen – de står klar til at hjælpe dig.

      Efter indgåelsen af aftalen gælder reglerne om fortrydelsesret, se nedenfor.

      Aftalens sprog

      Aftalen kan kun indgås på dansk.

      Adgang til aftalen

      Med ordrebekræftelsen modtager du en bekræftelse på aftalens indhold samt en kopi af de accepterede Betingelser. Vi opbevarer indgåede aftaler, herunder dit tilbud og ordrebekræftelse, i et vist tidsrum, og vi anbefaler, at du ligeledes gemmer disse dokumenter, da de ikke nødvendigvis efterfølgende vil være tilgængelige på www.nageshop.dk.

      Tiltag mod bedrageri

      For at kunne beskytte dig og vores andre kunder mod bedrageri og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau for onlinekøb, kan vi gennemføre verifikationstjek. Verifikationstjekket kan omfatte de data, du sender, når du afgiver dit tilbud, herunder din adresse, betalingsoplysninger og screening af dit tilbud.

      Betalingsmidler

        Vi accepterer følgende betalingsmidler:

        • Dankort
        • Visa
        • Visa Electron
        • Mastercard
        • Maestro
        • JCB
        • MobilePay

        Kontrolcifre (Credit Card Verifikation - CVV)

        Betaler du med kreditkort, vil du blive bedt om at indtaste kortets kontrolcifre. Du finder de tre kontrolcifre på bagsiden af dit kreditkort, oftest i højre side af kreditkortets bagside. Kontrolcifrene er nødvendige, for at betalingen kan gennemføres og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Der kan også være andre tilsvarende sikkerhedsforanstaltninger

        Betalingsprocedure

        Når din vare forlader vores varelager for at blive leveret, vil din betaling blive trukket på den valgte betalingstjeneste.

        Priser og levering

        Alle de anførte priser for varer, leveringsomkostninger og andre omkostninger er iberegnet skatter, moms og afgifter.
        Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling.

        Valuta

        Du kan betale i danske kroner (DKK).

        Levering

          Vi sender til hele Danmark. Vi leverer ikke til udlandet – heller ikke til Færøerne og Grønland.

          Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.
          Der leveres varer alle ugens dage. Din vare vil blive leveret 1-3 hverdage efter bestillingen - dog kan længere leveringstid forekomme ved særlige kampagner. For visse varer gælder særlige leveringsvilkår.

          Separate leveringer

          Består din bestilling af flere varer, forbeholder vi os retten til at foretage separate leveringer. Separate leveringer kan være nødvendige, hvis visse varer er forsinkede eller ikke er på lager på bestillingstidspunktet, eller såfremt de pågældende varer lagerføres på og afsendes fra forskellige adresser. Du vil forud for købet blive informeret om, at din bestilling er undergivet separate leveringer. Du vil ikke blive opkrævet ekstra leveringsomkostninger ved separate leveringer.

          Ved forsendelse via GLS:

          GLS PAKKESHOP
          Er leveringen valgt til pakkeshop, modtager du en besked per mail/sms, når din forsendelse er leveret til valgte pakkeshop. Forsendelsen udleveres mod fremvisning af gyldig legitimation inden for den valgte pakkeshops åbningstider. Forsendelsen vil blive opbevaret i cirka 10 dage, før pakken returneres til os, som ikke-leveret. Husk at du via tilsendte link på e-mail til Track & Trace kan følge forsendelsens forløb.

          GLS FIRMAADRESSE
          Anvendes, hvis leveringen er valgt til din firmaadresse/arbejdsplads. Firmaadresse dækker også over levering til en offentlig arbejdsplads, institution, skole mv. Levering til firmaadresse finder sted i tidsrummet mellem kl. 8-16 på alle hverdage. Er der ingen til stede på leveringsadressen, vil GLS efterlade en advisering med pakkenummer og kontaktoplysninger til GLS, så du kan aftale et nyt afleveringstidspunkt. Husk at du via tilsendte link på e-mail til Track & Trace kan følge forsendelsens forløb.

          GLS HJEMMELEVERING
          Vælger du hjemmelevering, skal der kvitteres for pakken ved modtagelsen. Det behøver nødvendigvis ikke være dig, der kvitterer. Personer på leveringsadressen (eksempelvis et familiemedlem, en ven, receptionist mv.) kan således også kvittere for modtagelsen med bindende virkning for dig. Er der ingen til stede på leveringsadressen, når pakkebuddet kommer, lægges en advisering om, at pakken kan afhentes den efterfølgende dag på nærmeste udleveringssted. I sidstnævnte tilfælde stilles forsendelsen på et aftalt sted på adressen. Forsendelsen vil typisk blive opbevaret i maksimalt 10 dage, før pakken returneres til os som ikke-leveret. Husk at du via tilsendte link på e-mail til Track & Trace kan følge forsendelsens forløb. Såfremt din pakke kan leveres i din postkasse, må pakkebuddet aflevere i denne uden at indhente underskrift.

          Fortrydelsesret (gælder kun for forbrugere)

            N’AGE giver dig ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage.

            Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angiven tredjemand, dog ikke transportøren, får varerne i fysisk besiddelse.

            I tilfælde hvor flere forskellige varer er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis (separate leveringer), udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, hvor du eller en af dig angivet tredjemand, dog ikke transportøren, får den sidste vare i fysisk besiddelse.

            Det er ikke muligt at fortryde købet ved blot at nægte modtagelse af varen, se nærmere i afsnittet om returnering.

            Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

            Ønsker du at benytte fortrydelsesretten skal besked gives per mail: kontakt@nageshop.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

            Varer undtaget fortrydelsesretten

            Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

            • Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg
            • Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen

            Returnering

            Hvis du udøver din fortrydelsesret i denne aftale, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

            Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller du har fremlagt dokumentation for at have overgivet varerne til transportør, alt efter hvad der er tidligst. N'AGE kan kræve dokumentation for de specifikke varer, der er sendt retur, før tilbagebetalingen kan ske.

            Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering af varen til os.

            Varersendes retur med posten.

            Vi anbefaler, at du gemmer postkvitteringen som bevis for, at du har afleveret pakken til posten/transportøren.

            Reklamationsret

              Når du handler som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

              Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte N’AGEs kundeservice via e-mail eller telefon.

              Når du kontakter kundeservice, skal følgende være opfyldt, for at vi kan behandle reklamationen:

              • Du skal gøre os opmærksomme på fejlen/manglen i rimelig tid efter konstatering af fejlen
              • Reklamation skal være os i hænde senest 24 måneder efter købet
              • Du skal oplyse bestillingsnummeret
              • Fejlen skal være tydeligt beskrevet, og der skal vedhæftes billeder
              • Varen skal være behandlet forsvarligt og korrekt vedligeholdt

              Du er ikke ansvarlig for omkostninger forbundet med returneringen af mangelfulde varer eller forkerte varer. Vi tilbagebetaler naturligvis købsprisen og de oprindelige leveringsomkostninger, når vi har modtaget varen.

              Transportskader

              Alle transportskader skal meddeles hurtigst muligt til N’AGEs kundeservice.

              Hvis du trods synlige huller, buler eller andre åbenlyse skader på pakken ikke straks gør indsigelse over for fragtmanden, kan der opstå tvivl om, hvor pakken er blevet beskadiget, og du risikerer selv at hæfte for eventuelle skader på din vare.

              Ved mistanke om fragtskader skal du:

              • Tage billeder af pakken, mens den er emballeret og herefter eventuelle skader af din vare
              • Beholde alt emballage, idet det kan bruges til at dokumentere krav mod fragtfirma
              • Kontakte N’AGEs kundeservice

              Af bevismæssige årsager bør du kontakte os per telefon eller e-mail straks efter modtagelse. Gerne inden for 24 timer.

              Mangelfulde varer og forkerte varer

                Hvis din vare lider af en mangel, eller vi har leveret forkerte varer, bedes du kontakte vores kundeservice. I tilfælde af en mangelfuld vare eller forkert vare kan du vælge mellem følgende to muligheder:

                • Returnere varen og få refunderet købsprisen og alle leveringsomkostninger, når vores kundeservice har behandlet returvarerne
                • Beholde varen og anmode om en forholdsmæssig reduktion af købsprisen

                Når du kontakter kundeservice, skal du oplyse bestillingsnummeret og eventuelt varenummer og beskrive, hvad der er galt med varen samt vedhæfte billede af varen, der, så vidt det er muligt, viser defekten, for at modtage en returlabel. N’AGE betaler returportoen. Returnering skal foregå på denne måde, da N’AGE ikke har mulighed for at refundere omkostninger i forbindelse med returfragt.

                Du er ikke ansvarlig for omkostninger forbundet med returneringen af mangelfulde varer eller forkerte varer. Vi tilbagebetaler naturligvis købsprisen og de oprindelige leveringsomkostninger, når vi har modtaget varen. Ønsker du, at vi leverer en tilsvarende vare til dig og er vi i stand hertil, refunderer vi ikke dine oprindelige leveringsomkostninger.

                Andre forhold

                  Opdatering af www.nageshop.dk

                  Vi gør vores bedste for at opdatere www.nage.dk samt sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne er korrekte. Stavefejl, fejl i priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne kan dog opstå. Opdager vi en fejl i prisen for en vare, du har bestilt på www.nage.dk, vil vi give dig besked hurtigst muligt. Under disse omstændigheder vil vi underrette dig om den korrekte pris for varen og give dig mulighed for at købe varen til den korrekte pris. Er vi ikke er i stand til at opnå kontakt med dig, vil vi bruge vores ret til ikke at acceptere dit tilbud.

                  Force Majeure

                  Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i henhold til Betingelserne, hvis forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes begivenheder, som ligger uden for vores rimelige kontrol.

                  Aftalens fuldstændighed

                  Disse Betingelser udgør de fuldstændige vilkår for aftalen mellem os.

                  Ugyldighed

                  Såfremt en eller flere af Betingelserne i nærværende Handelsbetingelser måtte blive erklæret helt eller delvist ugyldige, finder de øvrige bestemmelser fortsat anvendelse.

                  Overdragelse

                  Vi er berettigede til at overdrage vores rettigheder og forpligtelser i henhold til aftalen indgået med dig til en tredjemand. Overdragelsen er naturligvis forudsat af, at standarden af den service, du modtager, ikke forringes. Vi giver dig meddelelse om en eventuel overdragelse. Ved at acceptere disse vilkår samtykker du til en sådan eventuel fremtidig overdragelse. Samtidig accepterer du, at fra tidspunktet, hvor vi har givet dig meddelelse om overdragelsen, kan dine rettigheder kun gøres gældende over for den pågældende tredjemand.

                  Personoplysninger

                  Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Læs venligst vores Persondatapolitik, som fortæller om, hvordan vi bruger de personoplysninger, som du giver os i forbindelse med bestillingsproceduren og din brug af www.nage.dk i øvrigt.

                  Klageadgang

                  Såfremt du skulle have nogen spørgsmål til eller er utilfreds med varen, du har købt, kan du kontakte N’AGE direkte på 28704046, hvor vi vil forsøge at afhjælpe problemet.

                  Hvis du er utilfreds med varen, du har købt og ikke kan blive enig med vores kundeservice om en fornuftig løsning på tvisten, har du adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet. Du kan følge linket for at indgive en online klage hos Forbrugerklagenævnet.

                  Alternativt kan du rette skriftlig henvendelse til:
                  Center for Klageløsning
                  Carl Jacobsens Vej 35
                  2500 Valby

                  EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her.

                  Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail kontakt@nageshop.dk.

                  Lovvalg og værneting

                  Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist, som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.